١٦‏/٨‏/٢٠٠٧

انا نفسى اعيط



انا حكيلكوا عن اجمل حاجة فى حياتى


عن عمرى عن حبى عن املى عن اختى


ياسمين(او ياسمينه) زى ما بدلعها دايما


بجد ومن غير مبالغة هى اجمل حاجة انا عايش بيها



بس للاسف حبيبتى خلاص هتسيب البيت وماشيه

رحه لبتها خلاص هتتجوز وتسبنى لوحدى

نفسى اولها خاليكى جانبى بس ما ينفعش

لازم تتجوز دى سنه الحياة

بس بجد ياسمينه هتسيب فراغ كبيبر جدااااااااااا
فى حياتى


وانا بكتب اقعد افتكر ذكريتنا واحنا صغيرين

وازاى كنا لازم ننام فى حضن بعض

وازاى لما اكون مزعلها ما تعرفش تنام

ولما كبرنا برده

واتعرفت على الاخوان وبدات ابات بره البيت مصايف او ليالى

كنت ارجع البيت بعد الفجر القيها صحيه مستنينى

عشان تنام معى


وازاى لما اتمسكت وقعدت فى الحبس يومين لم تفرق الدموع عينيها


وازاى وازاى


مواقف كتير جدااااااااااااااااااااا


والله مش اقدر اكمل عشان الدموع فى عينى

بس يايت تدعولها كتير ربنا يوفقها فى حياتها

هناك ١٢ تعليقًا:

محمد على ..هي كده يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
عمر محمود يقول...

شوف يا ابنى ..... بالنسبة لحضرتك فربنا يصبرك ..... وبالنسبة لعروستنا .... فصدقنى ... ربنا رحمها من خلقتك

اقولك الحقيقة ومن غير زعل .... بجد ربنا ما يحرمكو من بعض .... ويباركلكم فى العريس(محمد) ويكون بجد أخ رابع ... مش جوز اختكم

بارك الله لكم جميعا وبارك عليكم جميعا وجمع بينكم جميعا فى خير وعلى خير

إيه يا ابنى مش سامع كلمة آمين

محمد على ..هي كده يقول...

شكراااايا عمرو على الكلام الجميل ده


بس مش عارف لية برده لسه زعلان

غير معرف يقول...

بارك الله لهما وبارك عليهما وجمع بينهما فى الخير

شقاوة شعب يقول...

الف مبروك ظهور المدونة الى النور
وان شاء الله تكون من اقوى المدونات

ربنا ينفع بيها ويجعلها فى ميزان حسناتك

والف مبروك لاخت حضرتك زواجها
ربنا يسعدها ويحفظكم دايما لبعض

شقاوة شعب يقول...

اه نسيت اقول لحضرتك ان فى خطأ انا وقعت فيه برضه اول ماعملت المدونة

لما بتخلى التعليقات فى صفحة لوحدها بتكون اتقل وبتفتح ببطأ
فخليها تفتح فى نفس صفحة المدونة

settings >> comments >> show comments in popup window
choose NO

محمد على ..هي كده يقول...

ملتزمه
......

شكراا ليكى وعقبالك


شقاوة شعي
.........


شكراا على مرورك

الله يبارك فيكى وعقبالك انت كمان


شكراااااااااا
على المعلومة دى بس انا كنت لسه هغير كتير فيها بس افضى شوية

عالعموم الف الف الف الف شكراااااااااا

KIMOOOZ يقول...

على فكره انا حاسس بيك أوى رغم أنى معنديش إخوات بنات

بس طول عمرى كان نفسى يبقى ليا اخت بنت

لدرجه انى بقيت اتخيلها موجوده و اتكلم معاها

متخافش ماتجانيتش لسه

ربنا يخليكوا لبعض

محمد على ..هي كده يقول...

KIMOOOZ
........


شكرا ياحبيبى على كلامك الجميل ده


واحساسك الصادق


شكرا على مرورك

محمد السيد..مش حاسكت يقول...

أنا مش حاقول حاجة غير ......


لولولوولولولولولووىىىىىىىىىىىىى


رغم إني أنااللي عاملها له من الألف للياء ....

لكن .... حأقول إيه ؟؟

الكابتن ده ربايتي أساسا ... من يوم ماعرفته مع الإخوان .... لغاية ما دلوقتي بأعمل له كل حاجة ....


أخرها ... لسة دافع له نص جنيه فكة امبارح في السايبر .....



حنقول إيه بس؟؟؟ أولادنا برضه .....


يلا سلام يا عم .....

محمد على ..هي كده يقول...

محمد السيد..مش حاسكت

...................

ربنا خليك ليه وما يحرمنى منك ودايما تتدفع لى


وعقبال لما تجوزنى

بس صح عشان ما نساش هات الفلوس اللى عليكوا على راى حماده هلال

بنت الاسلام يقول...

ربنا يوفقها يارب في حياتها ويسعدها ويجعلها بداية لاسرة من اسعد الاسر

وزي ما انت قلت

سنة الحياة

غقباااالك