٣‏/١١‏/٢٠٠٧

مش عارف ليه الدنيا بتعملى معى كده

والله مش عارف فى اية كل يوم دموع والم

ليه يا دنيا كده بتعملى معى كده ليه


خلاص البيت بقى فاضى على وحدى انا

اسلام هو كمان ساب البيت وسافر الامارات

ربنا يرجعه بالسلامه

خلاص بقيت وحدى خالص

بجد محتاج الفترة دى حب وحنان


بس مش لاقيه خالص


رغم انا لى والحمد لله حبايب كتير بس
.................


بس بجد مش عارف حاسس بالوحده ليه


ادعوا لاسلام اخى يرجع بالسلامه

وادعولى كمان


ربنا يملى على وحدتى


هناك ١١ تعليقًا:

صانعة الحرية يقول...

السلام عليكم
لا تبكى اخى
فهذه هى الدنيا
واسال الله العظيم ان يرد لك اخيك سريعا
وان يمل عليك وحدتك
اخى حاول تستغل الوقت فى المزاكره فى حفظ القران فى التفقه فى الدين فى الدعوه وممكن عن طريق النت
شارك وارجع للمنتدى تانى(جامعه اون لاين)
حاول تلتحق بمعهد اعداد دعاه مثلا
او بمعهد قرات
اشغل وقتك اخى الفاضل
واكيد هتنسى هذه الوحده
لان ربناهيكون دايما معاك

mohamed khaled يقول...

السلام عليكم
حمدلله على العودة للتدوين .. وماتبفاش تطول علينا ياعم
انا بس عايز اقولك حاجة ....
الدنيا مابتعملش حاجة ..لان الدنيا بتمشى بأقدار الله عزوجل
اوقات ربنا بيقدر حاجات بتكون مؤلمة جدا بالنسبة لنا ..لكن على قدر رضانا بأقدار الله عزوجل وصبرنا عليها
يكون قدر الخير من خلف هذا الابتلاء
فاصبر يا اخى ..واطمئن بالله عزوجل ..

وبعدين مش هو ده اسلام اللى كل يوم بتقعد تناقر فيه..خلاص بقى حلو دلوقتى يا عم روق واهدى ..بكره يبعتلك وتروح تظبط بالدولار .. وساعتها هاتقول يا ريته سافر من زمان (:
على العموم ان شاء يرجعلكم قريب بالسلامة وان شاء الله ربنا يملى عليك وحدتك قريب.. وقريب جدا....واخد بالك انت (:

دمت سالما

محمد على ..هي كده يقول...

صانعة الحرية
............

اولا شكراا على مرورك وكلامك الجميل ده

اما بخصوص المذاكرة انا للاسف اتخرجت السنه دى ومستنى الجيش

انا مش وحيد وقتا انا وحيد نفسيا بس


محمد خالد
..........

انت كمان بتحسد اسلام

مش كفاية انا ارحمنا شوية من عينيك

مش عارف بجد يا محمد من غيرك كنت عملت ايةفى هذه الدينا

ربنا ما يحرمنى منك ابدااااا

ammola يقول...

يا سااتر
يعنى اول زيارة ليا الاقيك زعلان كده
طيب اقولك على حاجة وحاول تفكر فيها
من تدويناتك اللى فاتت انا فهمت انك واخواتك ما شاء الله لاقوة الا بالله بتحبوا بعض ومترابطين اوى- طيب تفتكر اللى عنده اخوات حلوين زيك واكيد ذكريات خطيرة بيكون احسن واللا اللى كل اللى بينه وبين اخواته رابطة الدم وبس وذكريات مؤلمة-شفت بأه انا افحمتك ازاى ياللا بأه ما تنسانيش فى الدعاء والدولارات زى ما محمد خالد قالك

محمد على ..هي كده يقول...

ammola
.......

شكراااا على زيارتك للمدونه


بس ان شاء افتكرك فى الدعاء

بس الدولارات لا

لى لوحدى انا ....

Hoda يقول...

ربنا يبدد وحدتك ويرزقك بالصحبه الصالحه انشاء الله مدونه جميله ربنا يوفقك يا ريت تشرفنى فى مدونتى المتواضعه رأيكم يهمنى بجد
خالص تحياتى

محمد على ..هي كده يقول...

haneen
,,,,,,,

نورتى مدونتى المتواضعه

جزاكى الله خيراااا على كلامك

غير معرف يقول...

السلام عليكم

ان شاء الله يرجع ليك بالسلامة
و تشوفه قريب ..

فدا

غير معرف يقول...

السلام عليكم انانوروتعبانة اوىىىىىىىىىىىى ونفسى اتكلم مع حد يريحنى

غير معرف يقول...

ربنا يرجعه ليك بالسلامةوبجد انا تعبانة نفساجداااااااااا(انا نور)

غير معرف يقول...

انتا لو مؤمن بجد مكنتش تقول (ليه الدنيا بتعمل كده معايا) والنبى بطل هبل وعبط ومتعملش فيها سيد كفته